Info

Sådan sender du sikker mail

Send sikker mail

På vores hjemmeside www.jobcenterassens.dk under Info/Kontakt os finder du links til sikker mail.

Log på med NemId:

 

Når du har trykket på linket, vil du blive bedt om at logge ind med NemId. Når du har indtastet dine oplysninger vil du bliver viderestillet til borger.dk’s hjemmeside (eller virk.dk hvis du er virksomhed).

Tilføj modtager

 

I EMNE skriver du overskriften på din henvendelse Under Angiv hvad din henvendelse drejer sig om, trykker du på pilen til højre, og du får forskellige emner at vælge imellem. Feltet skal udfyldes.

Vedhæft fil

 

Du har mulighed for at vedhæfte filer. Det gør du ved først at trykke på clipsen og vælge hvorfra du vil vedhæfte din fil. Vedhæft fra arkiv giver adgang til at vælge filer i din e-boks. Vedhæft fra computer giver adgang til at vælge filer fra din computer.

Vedhæft din fil

 

Når du eks. har valgt vedhæft fil fra computer, klikker du på gennemse, og du kan nu vælge den fil, du vil vedhæfte. Klik på den ønskede fil og tryk på åben, og filen vedhæftes. Du kan se filen er vedhæftet ved at den ”lægger” sig i bunden

Skriv tekst og tjek oplysninger

Skriv din henvendelse i tekstfeltet. Inden afsendelse tjekker du, at du har rigtig modtager og det rigtige emne på – så er du sikker på din mail kommer til den rigtige. Tryk herefter på Send

Er min henvendelse sendt?

Når din henvendelse er sendt, kan du finde den i din udbakke. Du vil kunne åbne teksten – men ikke redigere i den. Tryk på overskriften. Du kan også åbne den vedhæftede fil. Tryk på den vedhæftede fil.